Nog 11 dagen! - Reisverslag uit Wijhe, Nederland van Maud Klaasboer - WaarBenJij.nu Nog 11 dagen! - Reisverslag uit Wijhe, Nederland van Maud Klaasboer - WaarBenJij.nu

Nog 11 dagen!

Blijf op de hoogte en volg Maud

17 Juni 2014 | Nederland, Wijhe

Nog maar 11 dagen en dan ga ik al naar Texas! Ondertussen is alles geregeld en ben ik zo goed als klaar om te vertrekken. Ik weet ook eindelijk mijn gastgezin, David en Sandy Irelan en hun dochter Hannah van 16. Ze wonen in Flower Mound, iets boven Dallas en ik heb al contact met ze gehad via Facebook. Vooral met Hannah heb ik al veel gekletst:) erg gezellig
Nu alles zo dichtbij komt vind ik het wel echt super spannend, als ik er aan denk krijg ik wel een beetje de kriebels. Straks sta ik daar helemaal alleen op een vliegveld, best een beetje spannend.
Ik heb ondertussen ook al een landelijke informatie dag gehad in het Van Der Valk hotel in de Bilt. Daar ben ik samen met papa naar toe geweest en het was heel leuk en interessant. Er vertelden ook twee meisjes over hun eigen ervaringen in Amerika. Ook heb ik Steffi ontmoet, een meisje uit Limburg die ook naar Texas gaat, we zien elkaar daar dus op het kamp en we hebben samen onze presentatie gemaakt over Nederland die we daar moeten geven.

Ik zal even in het kort vertellen wat het programma is:
Ik kom 29 juni rond 2 uur 's middags aan in Dallas en daar wachten mijn gastgezin en iemand van de organisatie mij op. De eerste week ben ik dus bij David, Sandy en Hannah Irelan.
De tweede week is de week van het kamp, dat kamp duurt 7 dagen en is helemaal bovenin Texas bij Lake Texoma (de grens tussen Texas en Oklahoma). De derde week ben ik eerst weer een paar dagen bij de familie Irelan en daarna gaan we met de groep van het kamp naar de hoofdstad van Texas, Austin. Hier gaan we allemaal activiteiten doen. In Austin verblijven we volgens mij ook bij een ander gastgezin. De vierde week ben ik eerst weer een paar dagen bij de familie Irelan en daarna vertrekken we met de hele groep voor 4 dagen naar Lubbock, dit is een woestijnstadje in het noordwesten van Texas, hier verblijf je bij weer een ander gastgezin. En dan de vijfde en laatste week ben ik weer bij David, Sandy en Hannah. Zij brengen bij dan op 3 augustus naar Dallas Fort Worth International Airport en dan kom ik 4 augustus weer aan in Düsseldorf!

(Dit was een iets langere uitleg dan ik verwacht had haha)

Liefs,
Maud

  • 29 Juni 2014 - 16:20

    Dick Van Den Bosch:

    Hallo Maud, hier het eerste berichtje uit Nederland. Hopelijk een goede vlucht gehad met weinig vertraging. Hoe is de eerste indruk daar aan de andere kant van de oceaan?? Lekker te weer, aardige mensen? Maak er een mooie vakantie van, veel plezier tot de volgende keer.
    Groeten uit Windesheim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wijhe

Maud

USA 29/6/14 - 3/8/14

Actief sinds 27 Feb. 2014
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 3492

Voorgaande reizen:

29 Juni 2014 - 03 Augustus 2014

Amerika '14

Landen bezocht: