De spanning stijgt - Reisverslag uit Wijhe, Nederland van Maud Klaasboer - WaarBenJij.nu De spanning stijgt - Reisverslag uit Wijhe, Nederland van Maud Klaasboer - WaarBenJij.nu

De spanning stijgt

Blijf op de hoogte en volg Maud

14 Mei 2014 | Nederland, Wijhe

Het komt steeds dichter bij, dé datum dat ik vertrek. Op 29 juni is het zover, ik vlieg om 10 over half 9 's ochtends vanaf Düsseldorf naar Amsterdam en van Amsterdam naar Dallas Fort Worth International, Texas. Een reis van 12 en een half uur, alleen en in een joekel van een vliegtuig. Veel mensen vragen of ik zenuwachtig ben en mijn antwoord is elke keer het zelfde; voor het vliegen wel maar voor de rest heb ik er ontzettend veel zin in. Ik heb al contact gehad via Facebook met jongeren uit Nederland, Finland en Boedapest. Dit vind ik zelf erg fijn want zo "ken" ik al een paar mensen voordat ik in Texas ben.

Ik moet nog een paar dingen regelen voordat ik echt vertrek, mijn visum, een telefoon (mijne is laatst in de gracht is gevallen) en een simkaart zodat ik eventueel goedkoop kan bellen, is ook handig natuurlijk.
Welke familie mijn gastgezin gaat worden weet ik ook nog niet. Ik hoop echt dat het goed klikt en dat we van te voren misschien al wat contact hebben.

Oke, verder weet ik niet wat ik nog kan vertellen op dit moment.
Waarschijnlijk moet ik nu iets typen in de trend van "veel plezier met lezen en het volgen van mijn reisverslag" dus dat doe ik dan ook maar ;)

liefs,
Maud

p.s: ik heb trouwens nog geen idee of ik überhaupt internet heb in Texas, ik ga er vanuit van wel en ook jongeren van voorgaande jaren hadden dat wel. Ik weet ook niet of ik heel veel tijd heb om veel te schrijven maarja dat zie je vanzelf wel, en anders horen jullie de verhalen als ik weer terug ben. Ik doe m'n best!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wijhe

Maud

USA 29/6/14 - 3/8/14

Actief sinds 27 Feb. 2014
Verslag gelezen: 396
Totaal aantal bezoekers 3502

Voorgaande reizen:

29 Juni 2014 - 03 Augustus 2014

Amerika '14

Landen bezocht: