Laatste dag in Nederland - Reisverslag uit Wijhe, Nederland van Maud Klaasboer - WaarBenJij.nu Laatste dag in Nederland - Reisverslag uit Wijhe, Nederland van Maud Klaasboer - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Nederland

Blijf op de hoogte en volg Maud

28 Juni 2014 | Nederland, Wijhe

Eindelijk, na maanden, daarna weken en daarna dagen te hebben afgeteld is het zo ver, de laatste dag in Nederland voordat ik 5 weken naar Texas ga. Vandaag heb ik niet heel veel bijzonders te doen, ik moet zorgen dat ik alles inpak en klaar leg voor vanacht. Vanmiddag komt Emiel en vanavond ga ik barbecuen met vriendinnen. (Ja, we gaan gelijk op de Texaanse toer)

Ik moet rond half 3 vanacht mijn bed uit en rond 4 uur rijden we met een volle auto naar Düsseldorf (4 man achterin terwijl er plek is voor 3) :) Om 8:20 vertrekt mijn vliegtuig dan echt. Ik moet overstappen in Amsterdam, waar ook een jongen (Ádám) uit Boedapest moet overstappen. Ik heb met Ádám afgesproken dat hij smst als hij bij de gate staat.
En dan heb ik een vlucht van ongeveer 10 uur voor de boeg.

Ik zal proberen zoveel mogelijk van me te laten horen en ik bied alvast m'n excuses aan voor alle -d en -t fouten die in de verslagen komen te staan (Nederlands is niet mijn sterkste vak).
Voor iedereen die ik vandaag niet neer zie: See y'all in 5 weeks!

  • 28 Juni 2014 - 16:51

    Lia Tielbeke :

    Hey Maud, heb ik de eer jou het eerste bericht te sturen

  • 28 Juni 2014 - 18:33

    Gerda:

    Hoi Maud,

    We wensen je veel succes in Amerika, een goede reis en geniet er vooral van we zullen je volgen.

    Nog een dikke kus voor je vertrek, tot over 5 weken

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wijhe

Maud

USA 29/6/14 - 3/8/14

Actief sinds 27 Feb. 2014
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 3507

Voorgaande reizen:

29 Juni 2014 - 03 Augustus 2014

Amerika '14

Landen bezocht: